lördag 10 december 2011

...resan fortsätter i form av bildbombning...

....det blev oktober och dags för årets SM....

...jag & min vackara vän och för dagen frisör, Tannaz, som "piffade" till mitt kalufs så jag såg anständig ut på scen..

....laddning med kyckling, sötpotatis & vitargoklet :)....

....fina Linda som agerade "kaffeflicka"...

...en något trött Petra som tyckte vi lät för mycket då hon försökte vila mellan ronderna...Love you

....byggar Åse värmer upp inför rond 2...

...fin fina musklepaketet Eva som blev en guldmedalj rikare....GRATTIS!!

...favorit laddning, vitargoklet med valnötter, med favorti vännen :) Kärlek!!

...delar av linen första ronden, Ida nr 1, jag nr 2 & Carina nr 3.. 

...sidpose av mig i finalrond...

....Ida & jag...
...min första Twalk...klarade av utan att gå åt fel håll eller halka = godkänt `)
Det blev en fjärde plats i veteranklassen & femteplats i seniorklassen...nöjd med dagen var det då äntligen dags för kvällens bankett, Bodys 30 års fest. Hade plats vid honörsbordet inte fy skam...det bjöds på gudomligt go trerätters och ett och annat glas "vuxendricka".

...de bäsat alla kategorier...kvällens värd med dagens gulddrottning i dubbel bemärkelse...

..VM drottningen...fina Lissan...


...en nöjd stora A...

...mannen bakom Body, Over Rytter med sin vackra fru Cat... :)

...KÄRLEK...

....lilla jag mellan två underbara människor...


...det bjöds på shower....

...och mer show...

...fantstiska glädjespridaren Cat...

....den bästa av dem bästa...

....Party Party...

...fin fina Linda...Tack för efterfesten (+_~)

....söta Hanna med sin Linus...

...fyra hårtdeffande tjejer som var såå glada över att få dricka ett glas vin...

...efterfesten...

...galet glada...

...KÄRLEK...

Då var årets SM avklarad, destination ETT nådd och nya planer inför nästa destination...

Jag tar en paus för idag och fortsätter bildbomba imorgon...

Ha en underbar fortsättning på helgen och kika in imorgon så får ni fortsättningen på resan...

Höres // S

4 kommentarer:

  1. Vad är Vitargoklet?
    Något som är nyttigt o energirikt? Något som man kanske ska äta under Maratonpass-arbetspass ??
    Dr M

    SvaraRadera
  2. Hallå Dr M
    Vitargoklet är det jag laddar med tävlingsdagen.
    Blandar 70g vitargo med 70g proteinpulver som jag rör ihop med några matskedar färskpressad apelsinjuice och krossar i några valnötter. Perfekt sammansättning av kolhydrater, proteine och fett utan att man blir tung i magen av det.

    Skulle nog inte byta ut mat under ett arbetspass mot det men som sagt perfekt att ladda inför tävling då man inte få bra tryck i muskler utan att känna sig svälld i magen. Sen är det sjukt gott `))

    Testa gärna och skriv vad du tyckte. // Semiran

    SvaraRadera
  3. Ska så klart stå " då man vill få bra tryck i muskler..."

    SvaraRadera
  4. Dr M, jag fick smaka kletet på fitnessfestivalen och det ser förfärligt ut *skratt* men smaken var det inge fel på!!!

    SvaraRadera