torsdag 7 juli 2011

...efterlängtad helg...

Imorgon bär det äntligen av mot Sundsvall och Tammerpokalen. Bilresan upp görs i sällskap av Carina Isaksson, Petra Törnros, Alex Danielsson och Andreas Guiance, bara det är ett äventyr...

Ser fram emot en helg fullspäckad med träning, umgänge med goa vänner samt avnjuta tävling från läktarsida. För ganska exakt 1 år sedan åkte jag upp med min underbara vän och coach Carina Isaksson och gjorde min debut-tävling i bodyfitness - som jag vann. Dubblerade och deltog även i bodybuilden där jag kom 2:a efter fantastiska Cissi. Som grädde på moset fick jag även pris som bästa kvinnliga posör.
....min medaljskörd efter Tammerpokalen 2010...
....jag & vinnaren, Cissi, i bb-klassen...den kvinnan är mor till 6 barn!!
                                                                   
Jag och Petra har blivit lovade en husvagn, sist vi var sambos var på Luciapokalen i Göteborg....jag var ner som tävlande hon som min coach...om jag fick mycket sömn kan ni gissa...Inte nog med hon bokstavligt klampade in fram på småtimmarna snarkade kvinnan som ett ånglok. I år är jag förberedd = packat med öronproppar.

Ska upp tidigt imorgon för att hinna med ett träningspass innan jag rullar mot Västerås och därifrån vidare mot Sundsvall så det blir en tidig kväll för mig...

Hörs igen efter helgen med uppdatering och kort från TammerCamp & Tammerpokalen...tills dess HA DET BÄST!!

   // S

1 kommentar: