onsdag 27 juli 2011

...jo dá.....

..jag lever om än något dålig på att uppdatera bloggen...

Fortsätter min semester på mitt "oplanderade" sätt och tar dagarna som de kommer. Träning upptar rätt stor del av tiden men hinner med en hel del annat också.

I måndags blev det en snabb t & r resa till Västerås och Hässlöflygplats. Fredrik har åkt tillbaka till oroligheterna i Afghanistan och hans flyg avgick från Hässlö. Nästa ledighet för honom blir i slutet på september då han får komma hem 1 vecka. Lite tråkigt att han åkte just i måndags då han och tvillingsystern Anna fyller år imorgon torsdag. Hade varit trevligt att få fira båda tillsammans, men hans firande får sparas till nästa gång han kommer hem. STORT GRATTIS TILL ER BÅDA!! (+_+)

Idag har jag varit på besök långt ute på landet. Ja faktist så långt ut att vägen tog slut....Det är min fina vän Åsa och hennes lilla familj som har byggt hus där vägen tar slut ute i Hemringe. Jätte lugnt och mysigt område :)

Åsa & Petris tvillingar...sötisen Tilde...

...och lika söta tvillingsystern Milla...

Har även blivit bortskämd med att både få och ha fått hem paket som jag beställt. Fina Diana som fick "lite" tips inför sin första fitness tävling hon gjorde - Almströmstrofén - har skämt bort mig med ett jätte fint paket. TACK SNÄLLA!

...bortskämd med paket från Diana...

...innehållandes ett jätte fint BetterBodies linne och annat smått & gott. TACK fina! :)

Så har jag fått hem mina tavlor som jag beställt - serie om 3 st - kommer sitta fint på väggarna :)
...två av mina tre tavlor som ska pryda väggarna i TV rummet... :)
För övrigt kan jag säga att dieten känns bra och träningen flyter på. Det är 9 v kvar till SM och jag hoppas kroppen ska svara som jag önskar :)

Ska ev "hem" till Västerås till helgen = kvalitétid med nära & kära. Hoppas få med mig mina två systrar, som bor i Vås har en i Norrköping också, till Uppsala. Vore trevligt med lite besök tycker det var lääänge sen dem var och hälsa på.

Tills vi hörs igen....Ha det BÄST!!

   // S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar