torsdag 21 juli 2011

...något sen men....

...bättre sent än aldrig!

Här kommer bilden jag lovade i måndags... :)
...min tatuering... (+_~)

Yes det är mitt ben, jag har tatuerat mig. Gjorde den i tisdags och måste säga att jag är "skit" nöjd med den. TACK Magnus :)

Var på en liten "mini" semester hem till Västerås igår. Skriver om den lite senare. Nu ska tvättmaskin och diskmaskin laddas och startas. Sen ska det handlas mat då kyl och skafferi gapar tomt. Har även tänkt hinna med att möblera om något i sovrummet...

Återkommer senare ivkäll...tills dess HA DET BÄST!¨

Höres // S

1 kommentar:

  1. Den var super snygg!! Första tatueringen som var i stil och placering precis som ja skulle vilja ha om ja skulle ha en:)

    Hoppas du får en skööön kväll. Ja är helt död, tidig morgon, massa träningsvärk.. nu äter ja bara och växer;)
    Kram

    SvaraRadera