söndag 3 juli 2011

...ytterligar en härlig semestervecka passé, ett år äldre & månadens kalenderflicka...

...har man hunnit bli. Fortsätter min semester krav & planeringslöst och det känns helt underbart. Enda inplanerade under hela semesterperioden är kommande helgens tripp till Sundsvall & Tammerpokalen. Ska bli riktigt trevligt!

Veckan har bjudit på en hel del trevligheter och X-antal träningspass. Trots att jag inte kan ta ut mig helt på gymet än är jag riktigt nöjd med veckans träninsgdos. Det har blivit 6 spinningpass, 3 PW, 5 styrkepass och  1 joggingrunda på 10,5 km under veckan. (^_^)

Har även hunnit bli ett år äldre än sist jag blogga. Firade födelsedagen i sällskap med fina vänner i form av "tjejmiddag" igår. Vi var 12 st som började hemma hos mig och fortsatte sedan ner mot city & gjorde Uppsala...:)

...fördrinkar serverade - bubbelrosé med hallon...

....Semirans Tacopaj...


...tillbehör i form av sallad med feta & rostat bröd...

....och efterrätten Semirans ananaspaj med vaniljglass...


...därefter drinkar på Flustret...



...för att mötas av detta när man kom hem...
 

....en snabb insats & med hjälp av diskmaskinen gick det undan...

...HEJA diskmaskin säger jag bara... =)


Sa jag förresten att det är lilla jag som tillsammans med snygge Sakawan Ahmed pryder Bodykalenderns julimånad? `)
...Sakawan & lilla jag hänger i xantal hem hela juli..=)
Hänger jag i ditt hem?? `))

Ser fram emot en ny semestervecka med allt den har att erbjuda....ta hand om dig & ta dig tid att sköta om din borg = träna `))

Höres // S

1 kommentar: