onsdag 6 juli 2011

...nu är det officiellt....

                             ...kommer att tävla för TEAM MUSCLES WITH STYLE i år.                            

...tävlingsteamets logga... sug på den karamellen `))
                                                   
En ära att tillhöra Homans "handplockade" team. Nu gäller det bara att prestera efter teamnamnet. Om jag känner mig taggad??

JAAAAA. Nu j####r ska det köras!!!

Kan tillägga att benpass nr 2 för dagen är avklarad. Fortsättning på förmiddagens benpass där jag körde framsida & rumpa avslutades nu på kvällskvisten med baksida & vader....och det kommer kännas imorgon kan jag lova.

Nu ska "fluffen" vispas i ordning och jag ska ta mig en stunds relax på, fortfarande soliga, balkongen innan jag tar mig tid och hälsar på min fine vän Fredrik som kommit hem på ledighet från krigshärjade Afghanistan.
...min vän Fredrik hemma på ledighet från Afghanistan...
Höres snart igen // S

2 kommentarer: