onsdag 14 december 2011

...bra tryck i ben...

...efter morgonens benpass & kvällens spinningklass. Känns att kroppen suger åt sig alla xtra kcal man får i sig nu, framförallt alla valnötter som hamnar i munnen, bara älskar valnötter.  Får sjukt bra tryck i musklerna under träningspassen.

...bra muskelkontakt efter benpasset...


...och ordentligt med tryck efter spinningen...

Fortsätter med mina tidiga morgonpass & imorse vågade jag mig på bena igen trots att helgens träningsvärk efter Carinas & Alex brutala pass i lördags inte riktigt släppt än.

Det blev ett 30 mins pass där jag ss benpress med utfall i smithen & benspark med sittande vadmaskin. Sammanlagt ca 25 set följt av 35 min cykling där jag lätt trampade ur. Skulle hålla spinningklass på kvällen så det kändes bra att "bara" trampa ur bena efter styrketränigen.

Kvällen spinningklass var en fullsatt 55 min klass - snacka om egokick efter ett sånt pass :)

Som pricken över I:et var jag och Stina bjudna på soppa hemma hos Margit, mina underbara "fröken" vänner. Alltid lika trevligt att träffa er <3 och tack för den goda soppan fröken Margit.
...alltid lika underhållande & trevligt i fröken Stinas sällskap...

...tack för god soppa kocken...
Dags att göra sig klar för natten...ny dag imorgon och en dag närmare jullovet. Nedräkning nu - avslutning onsdag 21/12 :)

Kram & Go´natt

Höres snart igen // S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar