tisdag 13 december 2011

...träning, adventsfika & lucia....

...inleddes dagen med. Kom till jobbet strax innan 8 där adventsfika stod serverad av vår fantastiska servicepersonal. Släppte in mina 26 "små huliganer" 08.20 i klassrummet och gick sedan tillsammans till matsalen där 3:orna skulle framföra Luciatåg...såå söta och duktiga :)


...pepparkaksland byggd av köksperonalen...

...ännu ett bygge i matsalen tillverkat av våra händiga "mattanter"

Dagen flöt på fint och efter jobbet på skolan var det dags att bege sig till andra arbetsplatsen, ACTIC, där jag skulle hålla terminens sista 75 min spinningpass. Alltid kul att köra den klassen då det är ett gäng entusiastiska kunder som är med på 75 min passen. Super nöjd med dagens träningsdos, rygg på morgonen & spinning på kvällen, landa jag utmattad i soffan med min fluff och bäst av allt nu kan jag äta mina valnötter utan att behöva väga mängden. :)

Bjuder på några bilder från skolans luciatåg...våra söta åk 3:or....





Hoppas du fått njuta av julsånger framförda av luciatåg, det är ju något magiskt med Lucia.

Ha en fortsatt underbar kväll....

Höres // S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar