tisdag 13 december 2011

...rivit av ett ryggpass näst på agendan...

...står adventsfika för personalen serverad av vår underbara kökspersonal på skolan följt av Luciatåg framfört av våra söta 3:or. Kan inte bli annat än en perfekt Luciadag.

Fortsätter med morgonträningen - varför bryta ett fungerande koncept?? Få människor som tränar den tidiga morgontimma = jag kan hoppa mellan övningar som jag vill utan att behöva vänta på hantlar/maskiner.


Hann bränna av  5 ryggövningar á 5 set på 30 min. Bra kontakt och nöjd med passet...nu ska ryggen breddas!!




Nä dags att göra mig klar för adventsfikat som serveras i skolan fina matsal...

Önskar dig en mysig Luciadag...

Höres snart igen // S

2 kommentarer:

  1. Okej vännen jag kommer med en fråga!! =)
    Vilken är din favvoövning just nu för att dels bredda ryggen och dels tjocka till den?

    SvaraRadera
  2. Ska försöka köra rygg 2ggr/v där jag ena gången fokuserar på bredd och andra gången på tjocklek. Favorit för bredd är chins och "Gunde" kallar jag den andra för, rakstång från övre trissan i cablecrossen. Håller brett grepp och pressar ner med raka armar - tänk staka vid skidåkning `) hoppas du fattar. Tjocklek är det hantelrodd som är favorit.

    Kramis // Semiran

    SvaraRadera