lördag 31 december 2011

.`*.`*.`*.`*...gott slut....

årets sista dag inleddes med 60 min cykel framför morgonnyheterna då SATS inte öppna förrän kl 10.00 -GALET SENT!! Hann i lugn och äta frukost och ta en xtra kopp kaffe innan årets sista gympass. Fokus var baksidalår istället för vila hann jag med några set ryggresningar och chins mellan seten. Nöjd med det effektiva passet och frukost nr 2 imagen ska nu väskan packas. Färd hem mot Västerås står nämligen näst på schemat.

Traditionsmässig ska jag hem till älskade familjen och fira in det nya året. Har under alla mina år endast missat två nyårsfiranden med familjen. 1994 då jag firade jul & nyår i NY och Cancun och 2008 då nyåret firades i Uppsala med goa vänner.

Har en underbar helg att se fram emot med föräldrar, alla syskon (3 systrar - 3 bröder) & 11 syskonbarn :)

                    Så till dig från mig....ett gott slut & ett underbart nytt år...





Vi ses nästa år...tills dess ha det BÄST och ta det lugnt med fyrverkerier....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar