torsdag 22 december 2011

...den perfekta avslutningen...

...på hösterminen igår bjöd på riktigt julstämning. Julsånger framförda av våra otroligt talangfulla elever, god jullunch framdukat av våra "hustomar" i köket och 3 träningspass. Kan inte annat än kalla det den perfekta avslutningsdagen även om träningen inte ingick i självaste avslutningen. Schemat för dagen gjorde att jag hann med lite mer än vanligt :)

                               Har ni inte fått julkänsla än tryck på länken lyssna och njut...

Gustaf 9 år framför O´helga natt....lyssna & njut!!

Vi skulle inte vara i kyrkan förrän kl 09.30 så jag gav mina elever sovmorgon till 09.00 = jag hann med ett cardiopass, 65 min cykling hemma, innan jag for iväg till jobbet.

...hade förberett med julkort dekorerade med tomtar & polkakäppar till små huliganenerna så jag kunde ta "lite" sovmorgon i form av morgoncardio... `)

Personallunchen rundades av kring 13.00 = jag hann med ett styrkepass mitt på dan. Sen har Team Sportia sin inomhusträning, cykling, på ACTIC på onsdagar och Anton hade lovat mig en plats så kvällen rundades av med ett 90 min spinning. Den perfekta avslutningen på avslutningsdan.

...dessert i form av hembakad kladdkaka med grädde & hemgjort hallonsylt...




...fantastisk jullunch framdukat av våra underbara tjejer i köket...

...hustomten Kajsa tillsammans med min kandidat Joakim som gjort 6 v VFU i klassen...

Idag har jag, på träningssidan, hunnit med 60 min cykling hemma och ett biccepspass. Sen har jag farit och flängt runt hela stan i jakt på julklappar. En och annan har inhandlats men det största hålet i kontot föll på mig. Några lakan fattigare kom jag hem med ett matbord, fyra stolar och en hylla, allt till TV-rummet. Hur smart är det att impuls handla möbler när det är jultider?!

Nä om jag ska ta och göra lite "karlgöra" som min goa vän, primadonnan Carina, skulle säga. Försöka mig på att skruva ihop stolar. Imorgon får jag hjälp med att få bord och hylla ihop skruvat - stolar borde jag fixa själv :)

Håll tummar att jag inte har sönder nån stol...

Höres snart igen // S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar