tisdag 27 december 2011

...full av energi...

...efter all julmat, som alla andra kan jag gissa. Haft en urmysig julhelg "hemma" i Västerås även om det blev alldeles FÖR MYCKET mat och andra energibomber. Det börjades ätas på julafton och fortsatte hela juldagen. Som tur va hann jag trycka in tre träningspass under julhelgen. En tidig PW i Rocklundaspåren på självaste juldagen med primadonnan Carina och en kvälls PW med mina systrar juldagskvällen.
Sen fick jag till en träff på Iron med muskel Petra på annandan. Även om det mest blev snack så hann vi dra i några cablar och lyfta en och annan hantel så julmaten gjorde sig påmind i ådrorna.

Har inte vågat ställa mig på vågen efter juldagarn och tänker inte göra det förrän på fredag.
Allt jag kan säga är att det känns rätt OK att träna efter tre svullodagar. Hann idag ner två vändor - hade axlar på schemat och när jag kom ner på förmiddan bestämde jag mig för att bara köra pressövningar och spara dragövningar till kvällspasset. Sjukt bra tryck under båda passen. Rundade av kvällen med ett besök hos den bästa av massörer Ulla. En behandling hos henne är som att bli överkörd av en pansarvagn, värre än värsta passet.

Imorgon har jag lunchdate bokad med mina underbara vänner Karin & Åsa som jag tyvärr träffar allt för sällan. Ser fram emot att umgås med er :)

Förresten har jag sagt att jag fortfarande är ledig? Heja JULLOV.... :)

Ha en mysig tisdagkväll, själv blir det slappa framför burken resten av kvällen...

Höres snart igen // S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar