tisdag 28 juni 2011

...beslut taget...nu är det gjort...

....har ansökt om TÄVLINGSLICENS för årets tävlingar. Inte bestämt om det blir SM i okt, Luciapokalen i dec ell både och.

Kan fortfarande inte köra riktigt alla övningar som jag önskar, men känner att jag får bra kontakt genom att "reppa". Lyssnat på kroppen och lagt om träningsupplägget tills dess att jag kan köra "på riktigt". Det har blivit många set på lättare vikter och jag har lyckats krama ur musklerna så träningsvärken gjort sig påmind `))

Idag körde jag mitt spinningpass själv, första gången efter operationen, och det kändes fin fint...I´m back :)

Morgondagen startas upp med ett benpass på fm, lunchdejt med Stina & Margit...mina FFT-vänner är inbokat och förhoppningsvis ska jag även få in ett spinningpass med Jonathan...får se hur bena känns efter styrkepasset...

Nu blir det lite PepsiMax & lite surfing...kanske trycks något fint hem...kan avslöja att det beställdes tre fina tavlor igår :)

Höres igen snart // S

2 kommentarer:

  1. Kul!! Då ska jag följa dig och din satsning, de kommer gå sååå bra så!!
    Se till att ha jävligt kul på vägen bara:D

    Kram jossan

    SvaraRadera