söndag 19 juni 2011

...söndag = dagen efter och före... `))

...söndagen går i vilans tecken då det är dagen efter fest och innan dietstart.

Festerna har avlöst varandra de närmsta helgerna och igår var turen kommen till Magnus som firade sin 40 årsdag. Som alltid när man kommer hem till Magnus & Lotta bjuds det på god mat & mycket dryck, inget undantag igår. Bilder från gårdagens fest...

....fördrinksbordet,,,bubbel med jordgubbe...

.....kvällens födelsedags"barn"....

....fina Lotta, kvällens värdinna som ordnat allt sååå fint...




...buffébordet....behöver jag skriva något??....




....lite av allt blir rätt mycket...men gott var det...:))



....gudomlig effterrätt....vitchokladmoussé med smak av lime...:)


...en och annan godisbit slank också ner,,svårt att låta bli när dem stod och ropa på en... ;)

Det har som sagt blivit lite mycket av det goda de senaste veckorna så jag ser faktist fram emot morgondagen och dietstart inför SM i oktober. Vet inte riktigt när jag kan komma igång med träning efter min lilla operation men cardio ska det gå att köra och hålla strikt diet ska inte vara en större utmaning efter all festande.

Ställer mig på vågen imorgonbitti och får en exakt viktstart inför dieten...tippar på att den stannar någonstans på 55+....

Njut av söndagen och ladda om inför en ny vecka med nya utmaningar...

Hörs imorgon...min första semester vecka :)) // S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar