måndag 27 juni 2011

...midsommar, 7-års kalas & tillbaka till ruta 1.. `))

...japp...helgen med familjen har bjudit på en massa trevligheter = god och för mycket mat =) så nu är jag nästan tillbaka på ruta 1 viktmässigt. Bara att sätta nytt mål till fredag.

Har haft en fantastisk midsommarhelg med nästan hela syskonskaran med familjer. Lite bilder från helgen hos lillebror....


...lite dricka innan maten serveras...



...första laddnig på grillen...
...och resten som väntar på att grillas...

....hos familjen Dag är det grillbuffé som gäller på midsommar... `))


...ingen midsommar utan jordgubbar...

....och annat gott i fruktväg... `)

Hann även vara med och fira sötaste Leah, lillebrorsans prinsessa, som firade sin 7 årsdag under helgen....
...fasters sötis fyllde 7 år.. :))



...samt jogga/PW 15 km i dem underbara Rocklundaspåren. Hade det varit möjligt att flytta med sig platser hade Rocklundaspåren varit det första jag tagit med mig till Uppsala. Fantastiska spår, lagom kuperat och bra utmärkta distanser.

...spåren i Rocklundaskogen...

Måndag igen = ny vecka, semestervecka nr 2, med nya utmaningar. Har hunnit med dagens två pass. Startade upp tidigt med spinning kl 06.35 och har även hunnit med en sväng ner till gymet och piskat rygg. Kan fortfarande, TYVÄRR, inte köra riktigt som jag önskar men bättre att köra lite än att inte kunna köra alls. Nu gäller det att lyssna på kroppen och smyga igång även om musklerna vill mer. Spinningen kändes däremot OK och det gick t o m att stå och cykla så imorgon ska jag köra mitt pass själv för första gången efter operationen. Ser fram emot det.... :))

Vad har du för utmaningar framför dig den här veckan??

Hörs igen tills dess....Ha det bäst // S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar