tisdag 10 maj 2011

Äta kakan & ha den kvar...

Blev lite som att äta kakan OCH ha den kvar efter morgonens uteblivna gymträning. Fick sovmorgon och hann trycka in ett riktigt bra tricceps + vadpass innan spinningen.... :))

Vet inte om det bara är jag som känner det men det brukar inte slå fel, dem där stressade oplanerad passen brukar ofta ge grymt tryck i musklerna. Just idag hade jag "tur" att solen sken som bäst när jag hade tid att gymma,,,,hade i stort sett hela gymet för mig själv vilket gjorde att jag kunde hoppa mellan övningar fritt som jag önskade...wiihiii

Det blev 4 övningar, 20 set, tricceps i ss med vader. Vila mellan seten är överreklamerat....har ju lärt mig via den hårda skolan (*_^)  kör två övningar tricceps medan tricceps vilar kör jag vader...hänger du med?? ´)

Därifrån direkt in till spinningsalen & ett energifyllt 75 min pass med mina trogna "cykelgäster" som är där oavsett väder - KÄRLEK.

Apropå KÄRLEK...mina fina vänner som förgyller mitt liv med korta men värdefulla sms titt som tätt....

                                 Carina & Petra TACK för att ni finns i mitt liv :))

    Visst är jag lyckligt lottad som har dessa två pumor som coacher inför & under tävling.

Tjingeling so far... :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar