torsdag 19 maj 2011

...grymt benpass & nytillskott i nötskålen....

...efter en stillasittande kemikurs på Ångströms med stans låååångsammaste bilkö hem var jag så där lagom irriterad när jag kom hem 40 min senare än räknat. Ben stod på träningsschemat och min något försenade hemkomst skulle INTE få påverka passet....

Med snäckorna i örona och sådär lagom osocial fick jag till ett av de BÄTTRE BENPASSET på länge...riktigt nöjd med sån där skönt ont känsla som kommer kännas ännu mer imorgon :))

Har upptäckt ännu en ny nöt som numera tillhör favoriterna....maccadana nöten, tror det stavas så, liten nöt med god salt smak....en hit att prova för dig som gillar nötter `))

                  Så här ser den ut, nytillskottet bland favoritnötter, MACCADANANÖT.

Redan fredag imorgon, skönt att vara tillbaka till jobbet som imorgon förutom undervisning bjuder på utvecklingssamtal, handledarbesök + samtal för en av kandidaterna & handledning av kandidater.
Intar nu soffläge för att varva ner efter dagens kemikurs & bra träning...:))

Ha en underbar kväll & bra fredag   // Hörs S

1 kommentar:

  1. Heeej!!
    Jag bara älskar dessa nötter, de är sjuuuukt goa!!!
    Nu har jag svarat på din fråga ang fett kosten:D
    Hoppas du haft en härlig dag
    Kramar

    SvaraRadera