tisdag 17 maj 2011

...en repris på...

morgonen blev en repris på förra tisdagen `))

Det blev INGEN morgonträning istället blev det lite xtra sovmorgon. Kändes först lite surt att "bangat" morgonträningen för sovmorgon men det vände rätt snart efter att jag läst fina Jossans positiva blogg,
Jossan-Wellness by me . Du är fantastisk på att sprida positiv energi via din blogg...

Ändrade genast inställning och intalade mig att jag behövde sova lite xtra, dessutom skulle jag hinna med mitt axelpass innan spinningen 17.30.

Och känner nu att jag nog hoppar styrkepasset helt och nöjer mig med ett 75min spinningpass idag. Axlarna får vila och köras igenom imorgon istället....och världen går inte under för det... `))

Så nu blir det ladda mentalt inför spinningklassen... :))

Ha det bäst // hörs senare (^_^)

1 kommentar:

  1. SÖT SKIT!!!Gla jag blir av att höra att min blogg ger dig positiv energi!!
    Tack!

    Ha en underbar kväll.
    Kramar

    SvaraRadera