tisdag 17 maj 2011

...fick ett sms..

...från DHL = paket väntar...:))

En dag som startade med inställd morgonträning & beslut om att "hoppa" gymet helt slutade rätt bra ändå.

Spinningpasset gav som alltid en egokick. Endorfinerna flödar i kroppen när man ser hur man "hjälper" andra ge allt och lite till under 65 aktiv cykling...wiihiii

Det blev inte sämre när jag såg meddelande på Iphonen om att paket från DHL fanns att hämta. Åkte till utlämningsstället och där var det...min beställning av proteiner & bars från Fairing :))
TACK Lasse för B-spons..
.
                        Min beställning från Fairing...TACK för B-spons Lasse :)       

Så åtgerigen med facit i hand...rätt nöjd med dagen som bjudit på "ofrivillig" sovmorgon, ett bra 75 min spinning och paket från Fairing.

Säger inget om att jag ska upp och morgonträna imorron för då blir det väl inget...får se vad morgondagen bjuder på.

Fortsatt trevlig kväll // Hörs S 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar