måndag 9 maj 2011

Fått ett ansvarsfullt uppdrag....

Yes då har man landat i soffan med en skön trötthetskänsla i kroppen och mätt i magen efter en STOR portion "fluff" a lá Carina :))
Lång dag på jobbet med undervisning till 14.00 följt av utvecklingssamtal och möten gjorde att träningen blev senare än normalt. Bicceps & bröst stod på schemat och det skulle tränas oavsett tid...

Går som inte att beskriv känslan när man drar på sig snäckorna i örona och fokusera på dem muskelgrupper man ska köra att man näst intill blir otrevligt osocial. Har haft den stora lyckan och skolats av den bästa av dem bästa, Carina Isaksson, min underbara vän, stöttepelare och coach vid tävlingar vars motto är "den som lider mest blir bäst". Hann med 4 övningar bröst i ss med bicceps och 6 set mage emellan på ca 35 min.

                                              
                                   Jag & den bästa av dem bästa, Carina Isaksson :)

Du kanske undrar vad titeln på inlägget kommer in i bilden...jo det är så här att jag har fått ett ansvarsfullt uppdrag av en mycket kär vän som idag åkte till Afghanistan för andra gången som officer. Han ska vara borta i 8 mån och jag ska sköta om han Bonsaiträd. Sist jag vakta trädet var det inte många blad kvar så får se hur den ser ut om 8 mån, i värsta fall blir det att köpa en ny!

                                             
                                            Mitt stora ansvar de kommande 8 månaderna.

Har hunnit lägga in en beställning på BetterBodies kläder av söta Jossan, en tjej jag följt via hennes blogg. Känns som jag känner henner `)) Rar som hon är fick jag riktigt bra pris på kläderna + fri frakt. Jätte TACK för det Jossan.

.
Fin fina kläder som jag beställt av söta Jossan. :))
Ska upp före tuppen imorron för att hinna med ett gympass då jag har spinningklass tisdagar 17.30. Varmt  välkommen på ett spinn 75 om du är i eller har vägarna förbi Uppsala.
Hörs imorron :))      

1 kommentar:

  1. Vilka snyggingar ni är!!
    Hoppas du kommer bli supernöjd fining. Men de tror jag allt, hi hi..man kan inte bli annat med BB kläder!!
    Kram och ha en superskön kväll

    SvaraRadera