lördag 14 maj 2011

Det slår aldrig fel...

....man vaknar piggelin före tuppen när man inte behöver!

Slog upp ögona strax innan sju imorse och kunde inte somna om....

Då jag har tillgång till träning på två av stans stora GYM bestämde jag mig för att starta lör med träning. Började med ett styrkepass på SATS, som öppnar tidigast.

Det blev fortsättning på gårdagens ryggpass i ss med axlar...därifrån ilade jag till ACTIC för ett 55 min spinningpass start 09.30....

Då har man dagens träning avklarad och många ligger fortfarande i sängen... :))

Näst på dagens agenda står fika med vännen Karin, som jag träffar alldeles för sällan, och David. Följt av besök av mina underbara vänner Stina & Margit som kommer över för att heja på Sverige i kvällens schlagertävling... =)

NJUT AV DAGEN

Vi hörs // S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar