torsdag 26 maj 2011

...HALLELUJAH moment...

...slog upp mina bruna innan kl ringde och kände att jag sovit tillräckligt så det blev ett enkelt beslut om att att det skulle bli ett tidigt gymbesök...06.10 var jag på plats

Ben stod på schemat och det blev ett RIKTIGT BRA pass...10 set benspark i ss med benpress...bra tryck bra pump... men kände att det fanns mer....

Så bena fick även köra 5 set utfall i ss med marklyft...40 min efter att jag anlänt till gymet kändes bena som gelé.....då fick det räcka...wiihiii vad härligt...

Har fått frukost nr 2 i magen och ska strax rulla iväg, på cykel, till jobbet. Idag väntar en längre arbetsdag än vanligt. Vi har Kvarngärdesskolansdag = öppet hus, 17.30 - 19.30, med aktiviteter & uppträdanden av elever för föräldrar, syskon, vänner och bekanta.

Är du i Uppsala och har du inget för dig kom gärna förbi....ALLA är välkomna!!

Ha en bra dag // hörs S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar