lördag 14 maj 2011

Det kom ett paket...


från fina Jossan på http://www.worldgym.se/
     innehållandes min beställning på BetterBodies kläder + annat smått & gott som Jossan skickat med :))


Mina nya fina kläder + massa gott som fina Jossan packat med.....men det var inte allt fick även en fin hälsning.......... 
Blir man glad eller?? Snacka som "serviceminded" tjej!! Inte nog med att man blir lycklig över att kläderna man beställt är som man förväntat,,,,man får extra oväntatde överraskningar. :))

En lycklig Semiran ska nu ner och köra ben...wihii vad med energi jag fick plötsligt (^_^)         

TACK så hjärtligt fina Jossan för paketet....;)) önskar dig en lika underbar dag!!

2 kommentarer:

  1. Åh va bra att posten skötte sig och var snabba:) Gu så snygg du kommer bli nu då!!!! :D
    Hoppas benpasset gick lika bra som för mig..Haaat kärlek säger ja bara ,hi hi.

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Posten skötte sig och jag är mer än nöjd...XTRA tack för överraskningarna du packade med `))

    Stutsade bokstavligt full av energi ner till gymet och fick till ett bra benpass...säger som du HATKÄRLEK,,,

    Ha en mysigkväll :) kram

    SvaraRadera