söndag 15 maj 2011

Rekord, tondöva fåglar & dagsform...

...har nog slagit nytt rekord att ligga kvar i sängen...kl 10.35 klev jag upp idag... `))

Blev visserligen "lite" sent igår men det var länge sen jag klev upp så sent. Det väntade besöket av Stina & Margit byttes ut mot Karin, Nathali & David....TACK för att ni kom och gjorde mig sällskap så jag fick någon att kommentera kläder, låtar och poängsättning med....OCH dricka lite vin.

Imorse förträngde jag fågelskriket utanför sovrumsfönstret och lyckades t o m somna om efter att jag klivit upp och öppnat fönstret. Den som säger att fågelsång låter fint....ursäkta uttrycket...snackar skit! I så fall är fåglarna utanför mitt fönster tondöva.

Var ju som bekant uppe tidigt till gymt igår lör = rätt folktomt, så jag lyckades eller rättare sagt försökte ta lite bilder på dagsfomen...det var lättare sagt än gjort kan jag säga `))


    
            
                   Axlar och tricceps....

                                            ......bicceps om än något suddig bild.... `))
   ......och en liten vad...                                                                                                                         
Trötta ben efter ett spinningpass.....

                                                                ....och en nöjd mage som fått i sig frukost :))

Japp, detta är utgångsläget inför årets SM i oktober, har en hel del att jobba på men än är det några månader kvar till tävlingsformen ska infinnas.


Ha en mysig söndag,,,,sköt om dig & ta väl hand om din kropp ditt tempel!!

Vi hörs // S

3 kommentarer: