söndag 29 maj 2011

...helgen har bjudit på god mat, bonuspass & massage...

...årets FFT-resa slog nog alla tidigare vi gjort...Resmålet var Forsbacka och planen var ett stopp för shopping i Gävle.
                                                     
                                              .....fika & shopping i Gävle, min lilla pärla i bakgrunden `)

Wärdshuset var väl inte i världsklass men det serverades mycket god mat och brukssamhället bjöd på fin natur. Tanken med resan är kvalitétid tillsammans & avslappning, inga måsten, ingen stress....

Jag och Stina tog en promenad efter att vi fikat afternoontee medan Margit valde att slappa på rummet.
                                          ....Margit & Stinis på vårt första rum, vi fick göra ett rumbyte `)

                         Till kvällen serverades en trerätters som smakade ljuvligt....
.....förrätt....
...varmrätt...
.....& efterrätt... :))

Jag kände mig rätt utvilad imorse så jag tog en morgonpromenad innan frukostbuffén serverades.

....morgonpromenaden....
                                                   
                                                 ....blev 8,23km på 1h 12min 37s... :))

När vi checkat ut velade vi om vi skulle in till Sandviken eller göra ett stopp i Valborg, det blev det senare alternativet. Då vi hoppade Sandviken var vi hemma tidigare än väntat så jag hann med ett träningspass på gymet också...ett bonuspass där rygg & triceps piskades rätt ordentligt.

Som grädde på moset denna helg hade jag en massagestid inbokad hos Ulla Forsebrant, en av Sveriges i särklass bästa massörer!!

Nöjd med helgen bänkar jag mig nu i soffan för att se Ingamar Stenmark vinna "Mästarnas mästare"... ;))

Hörs imorgon // S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar