lördag 21 maj 2011

...planerade morgonpasset som blev ett dubbelpass & nu oplanerad utgång...

...planen var att start upp helgen med ett spinningpass som jag övertalat Kadri att hänga med på. Men när jag innan 8.00 hade ätit frukost & druckit 2 koppar Zoégas kändes det rätt långt till 09.30 då passet skulle börja...
Istället för att sitta i soffa gick jag ner till SATS och körde ett bröstpass, dem öppnar tidigare än ACTIC. Med lagom genomblödning i bröst & axlar, varvade med hantepressar istället för vila mellan seten, var det dags att bege sig till ACTIC och ett spinningpass.
Kärlek säger jag bara...man kan inte få en bättre start på lördagen än ett styrkepass toppat med ett intensivt cardiopass....

Med lunch i magen var det sen dags för nästa trevlighet....fika i solen med bästa Karin.... :))

                                  Jag & bästa Karin på favorit fiket Unico :))

Planerna för resten av kvällen var att bara softa....men hur ofta blir det som man planerat??
Fick just en inbjudan till ett "litet" party med mina huligantjejer....en kväll med dem kan sluta hur som helst :))

Så nu blir det till att svira om till partystassen och bege sig till Kamomillen för förfest... :))

Ha en underbar lördagkväll // hörs imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar