fredag 27 maj 2011

..härligt avslut på arbetsveckan & laddning inför FFT-resa... :))

...en lång arbetsvecka är över, alla utvecklingssamtal är avklarade och KV-dagen är gjord...rundade av fredagen med ett spinningpass med Jonathan, hann med ett snabbt axelpass som resultera i bra genomblödning 25 min innan passet...

Det blev hantelpressar 4 x 15 med 12,5kg hantlar i ss med z-stång drag till haka. Flyes 4 x 15 med 9 kg hantlar i ss enarmsdrag från nedre trissan i cc...alldeles lagom pump i axlar innan spinningen :))

Nu väntar en efterlängtad helg med mina underbara vänner Stina & Margit :))
Årets FFT-RESA!! Kan tyvärr inte avsläja vad förkortningen står för - internt mellan oss tre `))

Vi har en tradition där vi en gång/år gör en resa till en småstad i vårt vackra avlånga land. Vi har bla åkt till Skövde, Tällberg i Rättvik och Grisslehamn.
En planerar och informerar om vad som ska packas med, det ska vara en helg där vi ska umgås, vila, äta & dricka gott och ev ha tid för lite shopping.

I år är det återigen min tur att planera och det bär alltså av imorgon.

10.00 lämnar vi Uppsala, jag kan tyvärr inte avslöja målet för både Stina & Margit kikar in på den här sidan....allt jag kan säga är att det kommer bjudas på naturskön miljö, fint Wärdshus med aftenoontee, trerättersmiddag & stort  frukostbuffé.
Planerna är att vi även ska hinna med lite shopping i en mellanstor stad innan destinationen är nådd....gissa om jag längtar?! :))


                          Nedan är bilder från tidigare resor vi gjort...
                    
                         Jag, Stina & Margit utanför Wärdshuset i Tällberg...
...jag i väntan på att afternoontee ska serveras....
                                 Stina avnjuter en kopp kaffe på ett av resmålen...
...Stinis & Margit på ett av Wärdshusen...
 ...jag och Stina njuter av frisk luft & ett glas vitt på vår terass på ytterligare ett av resmålen...Margit är fotograf....


Avslöjar på söndag vart det bar av...`))

Hoppas du får en ljuvlig helg,,,sköt om dig & ta hand om dina kära // hörs S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar