söndag 8 maj 2011

Debut inlägg...

Jaha då har man blivit övertalad om att börja blogga...

Vad/Hur tänkte jag då när jag gav mig in i bloggvärlden?
Tänkte nog inte alls känner jag när jag nu sitter med tangentbordet och ska formulera mig...

Hur som helst nu har jag gett mig in i detta och ska försöka dela med mig av min vardag....som innehåller jobb, träning, kosthållning, underbara vänner..........etc etc.

Du kommer här att få följa mig i min vardag på gott & ont :)

Lämna gärna nåt litet spår efter dig när du kikat in.

Bloggoskulden är gjord, lovar händelserikare innehåll framöver :)

2 kommentarer:

  1. Ska bli kul att följa dig här. :-) Du får tränings blogga flitigt så man får lite tips. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Ja du Semiran, jag får väl göra debut på att följa en blogg. Som 40+ har man inte direkt varit flitig på att kolla in bloggar. Men du får bli den första. Du kan kanske inspirera mig att träna lite annat än de jag gör idag. Ska bli kul att följa dig. Kram Ancha

    SvaraRadera